Love life.

 
Ibland är livet fan underbart, måste bara säga de. Haft en riktigt underbar helg, så himla lycklig! I fredags hade jag inspark, så jävla kul! Vet dock inte om de va där insparket egentligen va, men vi drog iallafall till apberget där de va massa folk man kände, alltid kul! Kvällen slutade iallafall runt 4 med att jag o Emira deckade i min säng. Igår va vi mest hemma på dagen o tog de lungt, sen vid sex rörde vi oss Rågsved, t Jallie som hade tjejmiddag, jättemysigt. Efter de drog vi (jag, Emira, Jallie o Amanda) mot Rålis o mötte upp Moises, Daniel o Nicko. Sefora, Hilda, Natti, Alina, Kemal o några kom sen också. Vi satt o rökt vp, lyssnade på musik, drack lite o hade mysigt bara. Moises bjöd mig o Jallie på donken sen också söt som han är, sen vid tre crushade jag hos Jallie. Drog t Emira vid två idag o tog de lungt, sen åkte vi t Zinken o åt pizza på Angelo´s, så jävla gott! Nu ligger jag iallafall nerbäddad i sängen o degar, myspys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0