Long time ago.

Trötta tjejer innan matten idag.
 
Hello mates!
Nu var det ett riktigt bra tag sen vi hördes, så kände att det var dags igen. Livet rullar på riktigt bra faktiskt, jag har så fina vänner och en underbar familj. Kärleken går bra också, överlycklig. Ett annat plus i kanten är också att jag fyller år imorn, gaaah älska livet! 
Just nu sitter jag i soffan med mami och planerar lördag då det blir tjejmiddag för att fira mig, hur mysigt som helst ju. O imorn blir det middag med familjen och mr.x. Haha har alltid velat skriva sådär, lite hemlighetsfullt you know.
Men nej, nu ska jag hoppa in i duschen och sen gå och lägga mig tidigt så jag är pigg o glad imorn. Kisses ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0