Soulemate.

 
Emira min kivi, om du bara förstod hur mycke du betyder för mig, hur mycke jag bryr mig om dig o hur mycke jag älskar dig.. Då skulle du förstå hur ont jag får i hjärtat när du inte mår bra, för mår du dåligt mår jag dåligt. Och då skulle du förstå hur fucking mycke jag hatar att bråka med dig. För du är min andra hälft, o när vi bråkar är de som att den försvinner för en kort stund. Tack för alla minnen vi delat, tack för allt du gjort för mig, tack för att du existerar, tack för att jag får tackla livet vid din sida. De är dig jag berättar allt för, dig jag aldrig har tråkigt med, dig jag verkligen kan vara mig själv med. Älskar våran sjuka humor o våra sjuka minnen. Jag är så stolt att jag får kalla dig min bästavän emira. Älskar dig in i graven.

Kommentarer
Postat av: Victorias fotovärld

Vad fint skrivet! Vänskap <3

2012-11-17 @ 00:31:30
URL: http://victoriarennerstahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0