Fråga mig inte vart jag kommer ifrån, fråga vart jag är påväg.

 
Satt och kollade på gamla bilder och lyssnade på känslosam musik, då insåg jag hur anorunda allt är nu. Hur mycket allt förändrats på en inte alls så lång tid. Jag har förändrats, vänner förändras och byts ut, man byter skola, man byter kille, allt förändras helt enkelt. Och det är klart jag kan sakna de gamla tiderna, när alla hängde ihop, när man föll för sin första kille, när man fick sin första fylla och allt dedär. Men samtidigt, saker händer av en anledning. Och saker måste förändras, för utan förändringar går vi bara runt i cirklar. Så hur mycket du än kan sakna något, kom ihåg att det antagligen är bäst så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0