Hemmakväll.



Hallå! Blev en hemmkväll för mig idag, all by my self. Tess skulle ju egentligen sova här, men det blev inte så av vissa anledningar. Så nu ligger jag i sängen, nyduschad och med en ansiktsmask i fejjan. Inte alls likt mig, men hade en hemma så why not liksom? Vaknade iallafall upp hos bästavän runt elva, sen åt vi fruckost, fixade oss och tog de lungt innan vi drog till stan och köpte lite småsaker, sen åkte vimot Märsta till Eimen. Vi chillade där några timmar, kollade film osv innan vi rullade mot stan igen i hopp om att affärerna skulle vara öppna, men nope klockan va sju så allt va stängt. Efter de åkte jag iallafall hem, och sen dess har jag bara tagit de lilla lungan. Ätit, kollat Big Brother osv. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0