Summertime.

 
Ska sluta be om ursäkt för att jag inte bloggar, de är min blogg och jag skriver i den när jag vill. Midsommarhelgen vart iallafall superlyckad! Spenderade den med familj o vänner uppe på Mimmis land. Vi gick till en midsommarstång, gick tipsrunda, körde femkamp, åt god mat, drack, rökte vp, satt o snackade, solade, badade o hade de helt enkelt jättemysigt! Hela veckan efter det jobbade jag på en läger, asnice jobb om man frågar mig! Igår jobbade jag också, på Alfs företagsfest sóm fotograf vilket va askul! Fick dricka o äta hur mycket jag ville, umgås med skönt folk och samtidigt få betalt, how nice? Idag ska jag iallafall åka o käka kebab med min underbara o sjukt saknade vän Angelica, så underbart! Överdriver inte ens när jag säger att de va ett halvår sen sist vi sågs, helt sjukt! Så vi lär ju ha en heeel del att snacka om! Efter de s¨f¨r vi se vad som händer, tar dagen som den kommer. Kiss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0