Ren lycka.

 
Godmorgon folket! Hur är det med er idag? Med mig är det iallafall jättebra. Mamma ringde o väckte mig vid ett och sa att jag skulle gå ner o möta syrran, Jimmy o bebben, så jag har umgåts lite med dom nu nån timme o nu gick dom precis. Igår efter att jag o Angelica hade käkat kebab o träffat på några kompisar igår så drog jag iallafall hem snabbt och bytte om innan jag rörde mig mot Högdalen o mötte upp Mimmi, Lisel o Lelle, Jessica kom förbi ett tag också. Vi satt i Dalbotten ett tag, sen drog vi till skateparken. De andra va inte där så länge men jag o Mimmi va där till tolvtiden, o vid de lagret hade min lur lyckats dö så jag gick med Mimmi hem o laddade den en stund. Sen va de ett helvete att komma hem. Bussarna kom inte, hittade inte busshållplatsen i stan o lalala.. Kom iallafall hem vid halv fyra och deckade direkt.
Nu ska jag fixa mig lite och sen bege mig mot min fina kusin där jag tillbringar natten, myspys! Ha de gött!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0