När man minst anar det.

Hello!
Kom hem för en liten stund sen och har precis käkat en god fruckost/lunch som bestod av gårdagens grillrester. Vi hade de jättetrevligt igår btw! Mötte upp Jessica, Mimmi o Nefel runt halv sex så gick vi o handlade mat oså innan vi gick hem o började grilla, Vi satt ute på min baksida i flera timmar o bara mös, åt, skrattade, lyssnade på musik, rökte vp, snackade o hade jättetrevligt. Vid kvart över tio var vi iallafall klara hos mig och drog oss härifrån. Jesica&Nefel åkte hem, och jag&Mimmi drog vidare på fest i Dalen med Alina, Algato o nårgra. Riktigt lyckad kväll måste jag säga! Jättetrevligt folk o mycket skratt, I love it! Strax efter två drog iallafall jag, Mimmi, Alina o Algot därifrån springandes till en buss som vi ändå fick vänta på i flera minuter haha, så ovärt. Menmen, jag sov iallafall hos Mimmi sen. Vaknade vid halv tolv och drog nästan direkt.
Ska ut o lägga mig i solen ett tag nu, sen har jag massa saker att fixa! Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0