Back in Stockholm.

Hallå gott folk! Vaknade vid ett av att syrran kom upp o väckte mig, kunde inte somna igår så de blev nog ganska sent. Hursomhelst så kom jag iallafall hem från Skåne igår, runt tio rullade tåget in på stationen, jag sa hejdå till Alina och rörde mig hemåt. Det blev iallafall en riktigt lyckad resa även fast den va så kort, och vi hann me massor faktiskt! Sola, bada, äääta, röka vp, ta en tripp till falsterbo, tälta, sitta i parker, shoppa lite, träffa nytt folk osvm asnice!

Kommentarer
Postat av: Ida

Har du tagit alla bilder i headern? :) Fina :9

Svar: Yes de har jag, tack så mycket! :)
nikita lindblad

2012-07-08 @ 22:27:08
URL: http://ipeterson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0