Obeskrivlig

Inte för att jag kan förklara min kärlek till dig i ord, men ska iallafall försöka. Jag kan ju börja med att säga att du är underbar, snäll, fin, snygg, rolig, gullig, vacker, omtänksam och så mycket mer. Du är en sån fin mässiska så det inte finns och jag vill aldrig förlora dig. Du är min andra halva, min solstråle, min Shallie, min ängel, min bästavän. Alla minnen vi har, allt vi gjort, allt vi gått igenom tillsammans, allt, det betyder verkligen. Och även fast vi inte ses lika ofta som vi gjorde förut när vi i stort sätt var med varandra dygnet runt i flera månader så älskar jag dig lika mycket, finns alltid här för dig och det vet du! Saknar sommartiderna som fan, men snart kommer det igen och fan va kul vi ska ha i sommar. Öland, kryssning, fester, sola, bada och så mycket mer. Tack för allt min finaste, jag älskar dig ♥

Kommentarer
Postat av: J to tha ennifer!

AWIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII ÄLSKLING!

älskar dig med cutie pie, du är obeskrivlig!

looooooove you och mycket mer, finns inga ord!

sommaren 2012 HERE WE COME! <3 <3 <3

2012-01-20 @ 20:50:45
URL: http://ppeanut.blogg.se/
Postat av: Malin

så fin bild!

2012-01-28 @ 02:02:11
URL: http://mysunshinestory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0