Året som passerat i bilder - del 1

Januari 2011
Året började med att jag drog till Sälen med mina fina vänner.
Min syster och min kusin fyllde år så släkten var hos oss och åt middag.
Jag åkte snowboard en del i Flotsbro, denna gången med Vincent&Issa.
Skolan började.
Vi var fett coola.
Jag spelade in en låt.
Februari 20011

Jag började umgås mer med Jallie.
Vi hade kul på tunnelbanan.
I väntan på bussen hade vi aldrig tråkigt.
Jag och Nefel spelade in en musikvideo och spelade trummor.
Vi träffade en cool tunnelbanechafför.
Vi sköt på polisbussen.
Jag och Simon hade kul.
Jag umgicks med mina fina tjejor.
Det var rockkonsert så vi dansade.
Sjöng gjorde vi också.
Mars 2011

Vi dog på golvet.
Jag och grabbarna.
Mimmi och jag levde livet.

April 2011

Jag och angelica drog och kollade på Kennys musikal.
Vi tyckte vi var fett heta.
Myste på Flaten med Felicia.
Tävlade agillity med vovven.
Åkte på cup med laget, och vann.
Mös på berget med Frida&Angelica. Vi grillade, lyssnade på musik, snackade minnen o hade de bäst.
Mer får det bli någon anna dag! Tror jag delar in det i tre delar, kyss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0