2012

Jag suger på att blogga, jag vet. Jag hade iallafall en lyckad nyår med mina finaste vänner och min underbara pojkvän. Det började med att jag och tjejerna samlades hos Mimmi där vi åt fin middag, spelade spel, dansade, skrattade och hade det mysigt innan några killkompisar kom vid elva så drog vi till Zinken och kollade på fyrverkerierna. Efter det drog vi alla fetton till Donken innan vi drog hemåt. Vid tre när vi kom hem satte jag, Emma och Lelle på en film som vi somnade till nästan direkt.
Igår hände inte mycket alls, vi drog till Hagsätra och hämtade våra grejer, träffade Elie en snabbis och sen la jag och Emma oss i soffan och garvade sönder till ett två nån gång? Ingen aning om vad som händer idag faktiskt, ska börja med att ta en dusch och äta fruckost sen får vi se. Kyss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0