Mapapapapa




Hejsan sötnosar ♥
Har precis borstat tänderna, tvättat bort sminket och allt dedär, o nu sitter jag här o kollar på lite bilder. Ska snart gå o lägga mig eftersom jag har nationella imorn med tänkte skriva ett litet inlägg först då.
Har iallafall varit med Clem hela kvällen, eller aa hon kom hit vid sex/sju nån gång kanske? Sen dess har vi rökt vp, kört charader, tagit massa bilder, ätit nudlar osv. Gick med henne till tuben vid tio, då träffade vi även Boris en snabbis innan hon tog tuben mot Norsborg och jag gick hem igen. Japp, så är deeeeet. Men har inte så mycket mer att babbla om, så ni får sova så gott!

Kommentarer
Postat av: Irina

Allt bra annars då? :)

2012-02-06 @ 23:28:45
URL: http://ikbs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0