Just be yoursefl, seriosly.

 
Sitter i skolan och dunkar musik o snackar me mina kompizar. Har egentligen Samhällskunskap men är klar med allt så sitter ba o chillar. #likeaboss Anyway, bara två skoldagar kvar sen är det fan jullov, åååh. Jag älskar verkligen julen, älskar. Gemonskapen, maten, paketen, stämningen osv. De är inte ens en vecka kvar nu,  åh vad jag längtar!
 
På tal om ingenting ska jag föressten byta skola efter terminen också. Känner att de är för dålig studiemotivation i denna skola och det drar ner mig också. Så det blir att byta till ekonomi/juridik programmet på Jensen Norra. Hoppas det blir bättre, annars vet jag inte vad jag gör haha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0