Bort från snökaoset, mot paradiset.

 
 
 
Nu är det bara några timmar kvar tills jag sätter mig i bilden mot Arlanda där vi tar flyget till Kap Verde. Det ska bli så himla skönt att komma bort från denna kyla ett tag och bara slappna av i värmen. Åh, så himla glad! Speciellt efter idag, herregud vilken dag.. Det gick ju inte att ta sig någonstanns. Tog mig över en timme att ta mig från Slussen till Hagsätra, när det i vanliga fall tar en kvart. Det är sjukt hur mycket snö det är alltså. Var precis ute med hunden, och jag överdriver inte när jag säger att jag fick snö upp till över knäna när vi gick i skogen. Helt sick! Såååå, ser verkligen fram emot dendär veckan! Men nej, nu ska jag fixa de sista inför resan. Puss på er ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0