No trust.



Hallå!
Nu har en hel helg passerat igen utan någon bloggning alls, menmen. Jag har haft en ganska konstig helg. Både skratt, tårar och mycket annat, jag har lärt mig en hel del saker om både mig själv och andra människor också.
I fredags sov iallafall Emira, Kamila och Hanna hos mig efter en helkväll ute och flängt runt i hela Stockholm kändes de som, vi kom iallafall hem sex på morgonen och deckade direkt.
Igår sov Lisel hos mig. Vi skulle egentligen dra på fest, men efter att ha suttit ute på en bänk i över en timme, och sedan åkt runt överallt för ingen anledning så gav vi upp, drog hem, satte på Hitta Nemo och somnade.
Idag har jag och syrran varit hos pappa på middag, på vägen hem rånade vi en Selectamaskin också, askul haha.
Det var allt för mig, kisses.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0