Life goes on



Hej på er! Sitter hemma med syrran och hennes vänner. Vi har precis spelat med andra ord och tagit oss en shott, men nu ska jag nog bara ta de lilla lungan i soffan och kolla på en film. Dom ska basta men jag hade feber imorse och känner mig fortfarade lite dålig så det känns inte så lockande.
Annars då? Jo livet rullar väl på i sin vanliga takt, inget speciellt händer direkt. Ingen kärlek, inga bråk, inget speciellt. Saknar att vara kär, saknar närkontakt. Men jag överlever utan.
Åker till Sälen på söndag med mina fina vänner och tillbringar påsklovet där med brädan fastspänd på fötterna. Det ska bli riktigt nice att komma bort från Stockholm faktiskt. Ska ta en massa bilder där också, jag lovar. Två av mina fina killkompisar fyller år där också, om ni undraden lixom.
Tänkte göra en sådär klassisk lista nu, har inget bättre för mig, så vi höres allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0