Memories that never dies.

Jag och Lisel drog till dammen idag efter att vi hade chillat hos Rozhin några timmar på morgonen. Och jag säger bara herregud vad mysigt det var! Vi tog med oss vattenpipan och snackade massa minnen, känslor och problem medans vi lyssnade på minneslåtar. Gooosh vad jag har saknat att umgås med den tjejen på de sättet! Kärlek till den bruden asso, älskar dig till döden ♥ Efter de drog vi hem till Joel och chillade där ett tag, de va fan sjukt längesen jag var där så de va nice. Mötte upp Emma och Nathan i Rågsved sen, så tog jag och Emma bussen hemåt vid kvart i åtta. Nu ligger vi där och kollar på nåt humorprogram. Peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0