Fridaaaaaaaaaaaay

Orkar verkligen inte skriva mycke, men sitter nu här med Emmaluuu. Vi kom preciiis in och sitter nu här och dunkar musik. Efter skolan va det inspelning av musikvideon till låten vi håller på att göra, lite småååkul sådära. Efter de drog jag med Rahand och Hamid till stan och luffade en stund innan vi drog till Danni där även Mimmi va. Vi duuuunka musik, tog massa kort och hade de mysigt. Vi drog därifrån lite efter sju tror jag? Danni och Mimmi skulle på bio så jag drog hem till min Emmaababe, men vi drog ut nästan på dirr och träffade Malik. Vi satt vid ett skitmysigt ställe och snackade bara, alltid kul :) Men neeeeeeeej, nu ska vi ladda ner en film och kollaaa på den. Kiiiss ♥

Kommentarer
Postat av: Jennifer ''jwoww''

Världens finaste habibi <3

2011-09-16 @ 23:51:16
URL: http://lasminbloggochduedum.blogg.se/
Postat av: Jennifer ''jwoww''

du är så söt habibi, love you!

2011-09-17 @ 09:40:43
URL: http://lasminbloggochduedum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0