Godmorgon ♥

Jag är sjuk, döda mig! Vaknade för typ en kvart sen och märker att jag ligger med huvudet mitt i sängen, måste somnat när vi låg o snackade med Sefora på Skype haha. Tess är iallafall i duschen nu, ska också hoppa in i duschen snart. Calle o Max kommer hit vid två och vill inte se ut som en zombie när dom kommer.
Gårkvällen vart iallafall nice,,, tillslut! Vi stod utanför en insparkningsfest i Solna utan pengar i två timmar innan vi gav upp och började gå mot bussen hemåt. Men precis då kommer en kille som jobbar där och släpper in oss, gissa om vi blev glada haha! Så vi dansade galet hela kvällen, gaaaah vad jag älskar o dansa! Kom hem strax innan två, då körde jag på vårat standard nattkäk och sen somnade jag tydligen haha. Men nu ska jag ducsha, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0