Shame.

Idag har jag åkt runt lite överallt med lite olika folk, ganska nice dag ändå. Efter att jag, Jallie o Nathan hade gått runt i stan ett tag mötte jag upp Mimmi, Lisel, Lelle o Jessica och drog till ett café där vi satt i flera timmar, rättså mysigt! Efter de drog jag o Mimmi till henne, fixade oss lite o drog o mötte Adam&Majjk ett tag innan vi mötte Nathan igen i Medis. Där träffade jag även min blivande man som visade sig vara släkt med mig, eller nja, men stod iallafall och snackade med ett gäng sköna grappar ett tag, de gjorde min kväll lätt! Efter de drog vi till Dalen o mötte upp en full o glad Niklas och en sur o grinig Jonna. Vi gjorde inte ett shit där faktiskt, sen drog vi hemåt. Nu ligger vi i Mimmi säg, hon sover, gullunge. Puss

Kommentarer
Postat av: magda

http://imagda.blogg.se/2011/november/var-med-och-tavla.html#comment var med och tävla!

2011-11-29 @ 21:47:39
URL: http://imagda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0