Live your life like there was no tomorrow ♥

Hahah ohyeah, jag just nu :)

Tjenareeeee! Ligger juste nu i sääängen och snackar me Isac o Adam på skype, självklart ringde Isac mig precis när jag loggade in hahahah gulligt! Dagen började rättså segt, ont i hela jävla korppen och hur seg som helst. Men sen gick min seghet över till att jag blev övertrött och började adgarva till allt istället haha. Efter skolan hämtade iallafall pappsen ut mig så drog vi in till stan och tog en fika på något överklass café, skitgott haha! Efter de drog vi på bio och såg I´m number four, helt okej film faktiskt. Sen skutsade han hem mig och ah, nu ligger jag här och snackar me två sötnosar, hihi. C yaaa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0