Everyone are like noone else.



Amen hejsan sötnosar, lääääääget? Med mej är de najsmajs! Sitter här nyducshad&nyklippt med en tandborste i munnen medans jag lyssnar på musiic. Packningen är klar nu, men det tog sin lilla tid måste jag säga! Är nästan helt klar med allt, bara lite småsaker kvar men inte mycke alls! Ska faktiskt gå och lägga mig snart, ska upp vid sju imorn så jag behöver sova. För er som inte har fattat de så drar jag till Spanien imorn i en vecka med mami, Mimmi&Nano, hur jävla underbart som helst! Kommer vara en pepparkaka när jag kommer hem, hihi. Blir dock ingen bloggning medans jag är borta tror jag, om ingen gästbloggar. Nej nu har jag borstat tänderna i typ en kvart, ska gå och spotta ut de nu! Godnaaaaaaaaaatt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0