Beautiful people

Hahahah drivbild från dagen.

Cha tja sha sötnosar! Hur har eran dag varit? Min har varit riktigt najs! Chill dag i skolan, sen drg jag hem till Mimmi där jag möttes av två killkompisar, men ingen Mimmi haha. Så chillade där med dom tills Mimmi kom efter en halvtimme typ, inte långt efter de kom två till kompisar så drog vi ut och träffade massa folk lite snabbt. Köpte även en sak till min Nora på Apoteket innan jag sa hejdå till folket och började röra mig mot Karlaplan där jag mötte Issa och Nora. Vi gick runt lite i afärer, tjockade oss på Donken, tog en promenad och tjockades oss ännu mer på ett Café, sen rörde vi oss hemåt vid åtta typ. Pluggat lite nu, duktig chey (a) Men nu ska jag ladda upp dagens bilder på fejjan eftersom Rahand tjatar så jääävla mycke om de, haha. Kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0