You and me


Bild från gårkvällen.

Hello! Allt bra med er? Med mej är det bra, bara det att jag är sjukt trött.. Kom nyss hem iallafall, la mig direkt i sängen, skitskönt. Somnade hos älsklingen när vi kollade på tv och allt. Jaja ska väl berätta lite kort om min dag då. Vaknade hos Mimmi runt elva, då chillade vi lite, käkade frulle och så, sen vid två nån gång gick jag, Mimmi och Emma mot centrum å så drog jag till min pojkvän. Va där hela dagen sen, men vi båda va ganska sega så vi gjorde inte så jättemycke. Vi hade tänkt dra på bio men nej, vi beställde pizza, spelade kort och kollade på tv istället, haha. Men ah, nu ligger jag iallafall i min säng och vill sova! Så godnatt ♥

Kommentarer
Postat av: jessica

sv' så lite så :)

2011-03-14 @ 22:21:07
URL: http://jessicasellstrom.blogg.se/
Postat av: LIENE

Låter mysigt:)

2011-03-15 @ 06:10:35
URL: http://lienes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0