Trött trött trött..

Godmorgon på er! Hoppas ni är pigga och glada! För de är inte jag.. Somnade i soffan igår på har sovit jätteobekvämt hela natten, vaknat flera gånger och så, förstår inte varför jag inte gick och la mig i sängen första gången jag vaknade. Men klockan sex gick jag iallafall in i rummet och la mig, så fick sova en timme i sängen iallafall. Sitter just nu på kontoret och bläddrar igenom Nadias modetidning, lite småkul sådära. Vad som händer idag vet jag inte, det får vi helt enkelt se! Men tror jag stannar här i några timmar och går ut lite senare, men ah som sagt så får vi se! Tror även min nya design kommer in idag, har ingen aning om hur den ser ut men det är min fina kompis Emelie som har gjort den, henne hittar ni här. Ha en goo dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0