Livet leker.

Vet att jag suger på att uppdatera, men har fullt upp nu, man vill ju inte slösa alla sin tid på att sitta vid datorn, ellerhur? I lördags sov jag iallafall hos min fina kompis Angelica, vi kollade på film, tog kort och hade det mysigt. Sen i söndags var det ponnycupsmatch, borta mot Gladö och sen handbollsträning som gick skitbra. Igår drog jag till Rågsved och var med min pojkvän hela dagen. Vi drog och köpte ny lur till han, sen drog vi och var med några kompisar. Kom hem runt tolv, körde en chicago med Simon och mamma sen gick jag upp jag segade vid datorn ett tag.
Nu ska jag börja fixa mig lite, för klockan tre ska jag vara i Rådmansgatan där jag ska köra lazerdom men mina tjejer, vi kör sextimmarspasset för 200kr, men tror ingen kommer orka köra så länge faktiskt. Puss på rumpan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0