Lilla lady



Shooo bräääh, va händer jaaaao? Okej nej, hejsaaan. Har nyss tagit en låååång skön ducsh och nu sitter jag här och lyssnar på massa bra musik. SKa snart sova trorja, tänkte bara skriva lite först då. Dagen har varit,, helt okej, en vanlig dag likxom. Efter skolan gick jag ner till Lillan och skrämmde skiten ur ungarna med mina spökhistorier, hahah sååå söta! Sen mot stallet där jag äntligen fick rida fina Capitano, underbart! Efter det var det hem snabbt för att byta om och sedan mot handbollen. Eftersom det är tisdag var det fys som stod på schemat, och jag säger bara en sak. Våran fystränare DÖDAR oss, haha man är verkligen slut efteråt asso. Jaja efter det va det hem för att se det som var kvart på Desperate Hoosewifes och sen Cogertown, ah sen ducshen dåååå.
Å så pussen på rumpen ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0