It´s gonna take a love to drag me away from you.

Photo Nikita Lindblad ©

Yo yo yoooo! Nej driver, men ah hej på er! Sitter på kontoret nu, ser ut som att det blir ännu en seg dag för mig idag, för kan inte gå ut på stand idag och sälja heller, men men jag överlever! Finns väl säkert nånting för mig att göra här. Ska nog ta en lång lunch idag och gå på en riktig fotorunda också! Föressten vet ni!? Satt och snackade med en snubbe här på kontoret för nån timme sen så frågade han mig vad jag ville jobba med och jag sa fotograf. Så började han fråga massa saker och så kollade han min blogg och så. Sen han ba har inte du nån rolig bild vi skulle kunna köpa från dej? Jag ba hihi jo det har jag säkert! Så jag ska maila lite bilder till han, kul kul!
Men jag uppdaterar väl mer lite senare. Haaaa de

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0