Halli hallo!

Photo Nikita Lindblad ©


Sitter just nu vid Geirs dator så kan tyvær inte lægga in några nya bilder. Som ni kanske mærker så ær det ett norskt tangentbord också, haha. Men jag har iallafall precis satt på kaffe till folket hær, kul att ha nååånting att gøra iallafall. Før annars idag så har jag i stort sætt bara lyssnat på morgonmøtet, stædat køket och satt på kaffe. Sen så har jag bara suttit vid datorn och slappat. Eller jag var iof ute på en liten fotorunda nær jag kækade lunch som jag sa att jag skulle. Men det blev inte så jættemånga fina bilder eftersom det ær lite regnvæger, alltså inte superfint att fota i, men några fina blev det! Visar nog upp dom ikvæll om jag får tillfælle. Men nu ska jag væl surfa vidare, haha. Lægger sækert upp något lite roligt inlægg snart, igeeen. Puss sålænge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0