Godmorgon allehopa!


Photo Nikita Lindblad ©

Godmorgon sötnosar! Igår när vi hade slutat åkte jag och Nicole först och köpte pizza och sen hem till hennes kille Totte. Sen gick jag och Totte ner och köpte naturgodis&pärondricka o hyrde film. När vi kom hem till han igen satte vi på filmen, men sen började vi köra frågeleken istället, haha. Nicole sov eftersom hon bara hade sovit 2 timmar natten innan. Lite senare låg vi och kollade på tv och sen blev vi jättetrötta så vi sov där. Haha Totte frågade mig igår om jag skulle ha fruckost på morgonen och jag ba ja såklart jag är inte svårväckt eller nåt. Och vad händer? han kommer och väcker mig och jag ba men jag oooorkar inte så somnar jag om, haha. Nu sitter vi iallafall på kontoret. har gått igenom lite kontrakt men nu ska vi snart ut och sälja! Kul kul. Tar nog några bilder också i de fina vädret. Ha de gött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0