Sagoland

Kärlek till låten ♥

Godmorgon sötnosar. Ligger fortfarande kvar i sängen även fast jag vaknade för typ en timme sen. Men vädret är skitdåligt, det är ingen hemma och jag hinner inte hitta på något eftersom jag ska jobba vid tre. Så det känns inte sådär jättelockande att gå upp precis.
Idag ska jag som sagt jobba vid tre, men bara två timmar vilket är riktigt skönt. Så jag slutar fem och då drar jag snabbt hem innan jag rör mig mot Hallunda idag igen. Jag o Jallie ska antagligen grilla me grabzen innan vi drar hem till mig och sover här, skitnajs!
Men jag skriver ett innlägg till innan jag dra, puss på er ♥

Kommentarer
Postat av: missay

har du några planer för helgen?

2011-06-17 @ 12:19:48
URL: http://missay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0