Over and over again.


Jag o Ida ♥

Shuleluuuu! Kom precis hem från Grööönan. Mammsen kom och hämtade mig och Ida tio-halv elva nån gång? Sen körde vi hem Ida. Jag och hade hade de iallafall ruuuligt, vi han dock bara åka tre åk på typ 2.5 timmar, men men haha! Träffade även Simon precis innan vi gick in, Vera när vi va där och Maysan när vi gick därifrån, hur kul som helst!
Imorn blir de upp tidigt för att åka till Odenplan där en limosin plockar upp mig, Mimmi, Jessica, Danni, Lelle, Lisel o Felicia som sedan kör oss till våran avslutning, haha hur kul som helst! Sen blir de avsluting, tårta osv osv.. Efter de är jag me tjejerna ett tag innan jag åker till Tullinge o möter upp Angelica, vi ska göra lite saker o sen sover hon hos mej, skitmysigt. Bloggningen kommer nog inte va den mest aktiva imorn dock, men nåt innlägg ska jag väl lyckas slänga in!
Men nej nu måste jag sova om jag ska orka upp imorn, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0