Like nothing els.



Tjenis penis! Har haft fullt upp hela dagen och verkligen inte haft en sekund till att blogga, så gör de nu! Gårkvällen spenderades i Hagsätra med massor av folk, vi satt ute med en vattenpipa i Milan och snackade, skitmysigt! Runt halv tolv började iallafall jag Philip och Jallie röra oss mot Jallie där jag och Philip kollade på nån svensk skitfilm innan vi somnade. Drog hem tidigt på morgonen, vid tio typ. Hade lovat mamma att vara hemma vid elva så jag kunde hjälpa henne att fixa lite saker innan vi hämtade upp syrran o hennes bebis och åkte till min moster där en stor del av släkten va. Så där tillbringade vi hela dagen vid polen och myste, kollade på deras nya föl också, jättegulligt! Efter de drog jag o mammsen o handlade iallafall. Sen precis när vi hade kommit hem fick vi besök, så vi käkade tårta o så, hihih muuuuumz. Nu tänkte jag byta om till sovkläder, borsta tänderns osv osv.. Sen tänkte jag bädda ner mig i sängen och somna till nån film, mys! Puss på rumpan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0