@ Jessicas place


Jag o Jessica för några nånader sen ♥

Shuuue!
Sitter just nu hos Jessica och väntar på att hon ska städa klart. Innan var vi hos Mimmi med Emma och Danni, men sen drog dom så vi drog hit istället. Nu ska jag och Jessica snabbt ut och skipa upp en spegel i Milan innan mammsen kommer och hämtar mig hahahahha. Sen blir det sissta hoppspecialen för året, najs! Det för btw årets brännbollsmatch idag i skolan. Lärarna mot eleverna, dock vann lärarna för första gången på flera år.. Men vi kämpade på bra ute i spöregnet, de va riktigt kul faktiskt! jag blev uttagen till lagat och rammlade självklart och glem hur långt som helst på gräset efter att ha kutat in i "mål" hahaha typiskt mej! Men jag bloggar mer senare peeeeps.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0