It ment everything. ♥

Heluu! Sitter just nu hemma hos Jallie där jag sov inatt. Vi vaknade vid typ halv tolv, då åt vi fruckost o sen ut ett tag. Snart ska vi börja röra oss mot Djurgården och träffa en kille. Sen ikväll ska vi grilla hos mej o sen ut o träffa några polare, efter de sover vi hos mig!
Gårdagen var helt,,, ah jag vet inte vad. Både skratt, tårar o mycke annat, tänker inte skriva detaljer men vi drog iallafall till Flaten ett tag innan vi drog hit o träffade några ett tag för att sen gå in och sova vid tvåtiden? Blev dock inga bilder igår eftersom jag glömde mitt minneskort till kameran hemma i min dator, haha jaja ska försöka ta massa bilder ikväll istället! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0