Ingen lust..

Gud vill inte ens tänka tanken.. Imorn  åker min älskling Jallie till Åland en vecka vilket känns helt förjävligt! Har ju vart med henne i stort sett varje dag nu ett bra tag. Så kommer kännas riktigt tommt utan henne faktiskt, usch.. STOR kärlek till den cheyn iallafall! Du anar inte hur glad jag är att jag har dig sötnos ♥ Mitt liv är ganska rörigt just nu också vilket gör de ännu värre. Hon har varit den som stöttat mig och hjälpt mig med en del saker nu på senaste tiden. Jaja jag överlever väl, nästan iallafall. Älskar dej iallafall obeskrivligt mycke, chipset ♥ nöten!

Kommentarer
Postat av: jennifer

jag älskar dig av hela mitt hjärta älskling! <3

2011-06-22 @ 01:26:32
URL: http://jenniferiqbefriad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0