Segodag.

Okej, får väl ta och blogga nu då. Orkade inte blogga igår.. Var skitsur så det skulle ändå bara komma ut skit ur munnen på mig, så jag sket i de.
Nu har jag iallafall precis duschat och känner mig nu jättefräch. Vaknade kvart i ett imorse med gårdagens smink och kände mig hur äcklig som helst, så de va superskönt! Idag ska jag bara vara hemma och fixa massa saker. Mitt rum måste t.ex. storstädas osv. Så det blir en hemmadag för mig idag vilket var riktigt längesen, så det är skönt faktiskt. Skulle egentligen kanske va me Felli idag men jag orkar nog inte de, är ganska seg och måste verkligen få dehär sakerna gjorda, så de är en perfekt dag för att stanna hemma! Aja ska sluta babbla på om ingenting nu, skriver mer sen!

Kommentarer
Postat av: Nina

sv: okej. jag ska mest vara hemma och kanske träna senare.

fin header du har förresten :)

2011-06-20 @ 15:01:13
URL: http://ninnisscraping.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0