Wanted to be that girl.

Underbart ♥

Shoooosan! Ligger nu helt död i sängen efter en lång dag. Igår åkte ju som sagt jag, Jallie och mamma till Djurö där vi hyrde en stuga en natt. Så vi tillbringade hela dagen igår och idag där. Vi har legat och solat en hel del, så jag har fått ännu mera färg, me like! Annars har vi spelat minigolf, grillat, spelat Yatsy, lyssna på musik och bara tagit de lungt. De sista jag och Jallie gjorde innan vi gick o la oss var att ligga ute på ett berg och prata o kärlek&problem också, skitmysigt!
Snart kommer syrran som bor i Norge hit också, skitlängesen jag såg henne så de ska blir roligt. Imorn drar vi till Bodaborg också, nånting jag velat göra hur länge som hels. Sen på kvällen drar jag till Långsjön, skitnajs! Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0