Like my own dream.





Igår: Vaknade upp hemma, fixade lite saker, drog till IKEA o köpte lite grejer osv.. Sen fick jag skjuts ill Älvsjö där jag mötte Jessica, Mimmi, Danni o Lelle. Därifrån drog vi vidare till Kämpetorpskolan där vi spelade lite fotboll, tog kort o käkade pizza innan vi drog till Jessica o Mimmi o hämdade lite saker. Sen drog vi till Älvsjöbadet o badade, då va Bea med också. Två killkompisar kom förbi en stund också. Senare drog iallafall jag, Mimmi o Jessica nånsanns(?) o mötte Marko&Mate ett tag innan jag o Jessica gick hem till henne. Sen kom mammset o hämade min vid tolv.
Idag: Vaknade vid halv tolv av att mammset kom in o väckte mig. Då fixade jag mig, åt fruckors o så innan jag, mamma o Sheila åke o kollade på en lägenhet till syrran i Rågsved. Sen drog jag hem till Jallie där jag vart hela dagen. Vi har inte gjort mycket alls, men de har ändå varit mysigt. Hssine kom i några timmar också. Sen tog vi kvart i tio bussen mot mig. Nu sitter vi i köket med varsin dator och har precis fetat oss lite, hihi.
Imorn drar vi iväg tidigt på morgonen. Vi har hyrt en stuga i Skärgården så jag, Jallie o mamma ska tillbringa en natt där. Hur mysigt som helst! Men nu ropar mamma, måste gå o fixa lite saker.. PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0