03072011

Pics från gårdagen ♥

Halli hallo! Nu är jag i stort sätt färdigfixad för att dra ut, ska bara vänta på min sötnos Jallie. Igår vart det Långsjön med Jallie, Tess o Boomer, där träffade vi även Jessica och några, o senare träffade vi även Hssine o Sebbe. Vi hade de ganska kul faktiskt! Nattbadade, cycklade på trasiga cycklar, sprang från bilar, skrattade osv osv.. Sen sov jag hos Jallie. Idag har jag inte gjort så mycke faktiskt, träffade Mulle o några i Fittja snabbt men sen drog jag hem. Behövde fixa en del saker! Men nu ska jag snart ut igen o träffa lite folk, najsmajs! Puss

Kommentarer
Postat av: jallie

uppdatera mera!

2011-07-05 @ 23:46:29
URL: http://jenniferiqbefriad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0