SVAR PÅ FRÅGESUNDEN

KÄRLEK
1. Har du kille? Nej det har jag inte, men börjar faktiskt sakna att ha det nu.
2. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Nja det beror lite på vad man menar. Klart man kan se en kille o ba WOW va snygg/söt osv, och sen när man lär känna honom visar det sig att han var välldigt snäll och så också. Men man kan ju inte riktigt bli kär i någon på en sekund. Så både ja och nej.
3. Längsta förhållandet? Mitt längsta och i stort sätt ända riktiga förhållande varade i lite mer än nio månader. Dock var det väldigt krongligt så vi "gjorde slut" flera gånger under det perioden, men bara i max några dagar.
4. Har du varit kär nån gång? Ja det har jag, men riktigt kär har jag nog bara varit en gång tror jag, alltså i killen jag var tillsammans med. Sen så har jag gillat flera killar mycket, men KÄR är något mycket mer än att gilla tycker jag.
5. Är du oskuld? Det är ganska privat tycker jag.
6. Hur gammal var du när du fick sin första riktiga kyss? Hade nog presic fyllt tolv.

BLOGGEN
1. Hur tycker du en bra blogg ska vara? Hmm.. Den va svår! Men jag tycker man ska vara sig själv ganska mycket i sin blogg. Ha mycket bilder, en fin design osv. Jag tycker inte man ska beskriva allt man gör i minsta detaj heller, det blir så långa innlägg då som ingen orkar läsa. Sen är det alltid kul med tävlingar, frågestunder och sånt ibland, men inte fööör ofta. Ja,, de va lite grejer jag kom att tänka på.
2. Hur många läsare har du om dagen? Det varierar ganska mycket, men de senaste dagarna har de legat på ca 40-65 unika besökare. Och de är ändå ganska bra om man jämnför med senaste tiden. Men för nåt år sen när jag var välldigt aktiv med bloggen hade jag flera hundra om dagen. Tror mitt rekord ligger på 1500 unika uniefär. Jag börjar faktiskt bli sugen på att börja blogga på riiiktigt igen, men vi får se hur de blir med det!
3. Hur länge har du haft din blogg? Har haft den sen Augusti 09, men innan det har jag haft andra bloggar.
4. Vad tycker du om min blogg? Har bara varit inne på den en par gånger, men den verkar riktigt cool tycker jag! Du är jättesöt också :)
5. Vad tycker du är roligast med att blogga? Tycker om att skriva ner det jag gör bara, så jag kan se tillbaks på det senare. Sen är det sjukt kul när folk läser och kommenterar!
6. Vad vill du få ut av din blogg? Ingening egentligen, nånting att titta tillbaks på senare!

FAVORIT
1. Vilken e din favorit film? Jag vet inte riktig.. Har nog ingen, det finns för många bra filmer!
2. Vad är din favoriträtt? Jag är inte så bra på dehär med favorit haha.. Men en grillad köttbit med pommes, sallad och en go sås kanske.
3. Vad är din favoritlåt? Byter favoritlåt i stort sätt varja dag, men dagens är nog Jag gråter bara i regnet - Newkid, den aukustiska verisonen.
4. Vad är din favoritfärg? Det är nog rosa hihi (a)
5. Vilka är dina favoritnamn? Hmm.. Jag vet inte riktigt men Haley, Aisha och Chico tycker jag är fint.
6. Favoritblogg? Det är nog Kenzas, Balliqs och mina kompisars.

ÖVRIGT
1. Hur gammal är du? Jag är 13 år.
2. När fyller du år? Den 10:e oktober, då fyller jag alltså 14.
3. Vad gör du när du inte har sommarlov? Går i skolan, rider, fotar och är med kompisar o familjen.
4. Nägra kul intressen? Ja jag rider och fotar. Sen har jag även dansat en hel del som jag dock slutat med, men skulle vilja börja igen!
5. Vad är ett måste plagg enligt dig på sommaren? Snygga jeansshorts och fina linnen.
6. Har du syskon? Ja jag har två storasystrar, en som är 20 och en som snart är 22.
7. Ska du på FAS iår? Nej det ska jag inte.
8. Vad är du mest rädd för? Jag vet inte riktigt, att någon riktig nära ska dö kanske..
9. Vad använder du för kamera? En Canon EOS 450D :)
10. Om du fick välja en sak du skulle få och som du verkligen vill ha, vad skulle det vara? Oj den va svår! Vet inte riktigt, en fet villa i nåt varmt land kanske?
11. Vart går din drömresa? Jag vet inte faktiskt, har måånga land jag vill besöka.
12. Hur ser ditt liv ut om fem år? Det kan jag ju inte veta, men förhoppningsvis så har jag lyckats bli fotograf och är i något varmt land på ett fotojobb.
13. Vad heter du i mellannamn? Lisa heter jag, haha.
14. Hund eller katt? Hund!
15. Vilka länder har du varit i? Spanien två gånger, Grekland två gånger, England typ fem gånger, Gambia, Thailand, Danmark o Tunisien.
16.
Om du fick önska dig en sak, vad skulle du önska dig då? Jag vet faktiskt inte, jättetråkig jag vet.
17. Om du fick sjunga duett med nån, vem skulle det vara? Oj hmm.. Chris Brown kanske? :)
18. Drömjobb? Fotograf!

THIS OR THAT
1. Chips eller godis? Gooodis, hihi (a)
2. Plattång eller locktång? Plattång
3. Mc donalds eller Burger King? BK!
4. Bio eller simmhall? Biiiio
5. Byxor eller kjol? Byxor lätt!
6. Converse eller palladium? Vet inte vad de andra är så converse haha!
7. Solo eller veckorevyn? Läser ingen av dom så vet ej.
8. Alvedon eller Ipren? Inget, men alvedon.§
9. LA eller NY? Bådaa
10. Iphone eller Blackberry? Iphone
11. H&M eller Ginatricot? Gina tror jag, eller nej jag vet fan inte.


Kommentarer
Postat av: lina knas thoor

Jaaha nice :-D

2011-07-19 @ 22:52:05
URL: http://knaset.blogg.se/
Postat av: anna

sV: lugnt :)



haft en bra dag :D?

2011-07-19 @ 23:01:12
URL: http://annamarialarssson.blogg.se/
Postat av: Anna

Yes :D!

2011-07-19 @ 23:15:20
URL: http://exiis.blogg.se/
Postat av: Bloooooooon - en blondin

bra svar! :D

2011-07-20 @ 13:10:38
URL: http://blon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0