Jag älskar helger ♥









Lördag: Jag, Lisel och Nefel vaknade upp hemma hos mig. Vi åt fruckost, chillade lite å så innan Lisel drog hem. Då började jag och Nefel fixa oss lite rockigt sen drog vi med Simon till Bromma där vi skulle spela in en musikvideo med hans polare. Det var helt galet och kul! Vi typ hoppade runt och puttade på varandra. Nefel och jag tog massa bilder i de coola ljusen också. När det var klart vid sex började jag och Nefel röra oss mot Akalla där vi käkade pizza hos hennes pappa, sen va de mot Fridhemsplan för att vänta där på att mamma kom och hämtade oss där vid halv tolv. Sen hem för att kolla på film och somna.







Söndag: Vi vaknar upp här hos mig igen och tar de lungt på morgonen, ätar fruckost och kollar på tv. Sen börjar vi fixa oss för att gå ut och fota. Men de tog så sjukt lång tid att locka våra hår så vi kommer inte ut förns fyra typ. Vi går ut och fotar medans vi fryser ihjäl. Sen går vi in, värmer oss och käkar. Nefel drog vid halv sex sen. Då börjar jag packa väskan, byta om och sen va de mot Handbollen. Första gången för mig och de va sjukt kul! Stukade dock fingret vilket var minder kul, men men... :) Den slutade runt nio och nu ligger jag i sängen och lyssnar på musik.

Kommentarer
Postat av: Linnea

fin blogg

2011-02-15 @ 18:25:09
URL: http://linneii.blogg.se/
Postat av: vanessa

vilka fiiina bilder nikki <3



FRÅGESTUND på bloggen!

vlj.blogg.se

2011-02-15 @ 19:11:06
URL: http://vlj.blogg.se/
Postat av: ceeline@

Va fint hår ni har! :)

2011-03-04 @ 11:04:54
URL: http://celinegustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0