@ tuben


Hejsan sötnosar! Jag vet, jag är sämst på att uppdatera. Men nu när jag har fått min iPhone så kommer jag nog slänga in ett par innlägg om dagen. Just nu sitter iallafall jag och Emma på tuben mot 124. Hon ska till hagsätra och jag till Rågsved. Ikväll ska jag och några kompisar sova hos rozhin, alltid kul! Igår sov ramiro o rozhin hos mig btw. Vi va dock mest hos rozhin hela kvällen sen drog vi till mig vid elva, kollade film och sen somnade vi alla tre i min 120cm säng vid två nån gång? Men men nog om de! Pusshej <3


Kommentarer
Postat av: jessica

mot 123??? gumman, rågsved och hagsätra ligger i 124 <3

2011-12-11 @ 12:29:38
URL: http://nixie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0