@ the tube

Hejsan hoppsan. Sitter just nu på tuben påväg hem med min älskade iPhone i handen. Efter skolan drog jag och rozhin iallafall hem till henne ett tag, kollade på tv, käkade våfflor och lite så. Sen vid halv fem typ kom oumou så drog vi till stan, kollade julmarknaden lite sen kom McKenzie ett tag också. Vi gick runt lite men sen va dom tvungna att dra så jag o rozhin gick till buttericksoch va där i typ en timme haha. Sötisen ville att jag skulle sova hos henne men känner mig jätteäcklig, måste plugga osv så.. Lite synd eftersom vi har studiedag imorn så vi hade kunnat va uppe länge, menen.. Älskar den tjejen massor iallafall! ♥ Puss


Kommentarer
Postat av: Rozalinda

Och jag älskar dej ännu mer min plutt! <3

2011-12-17 @ 00:57:21
URL: http://missrozaliinda.myshowroom.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0