Norra B

Min andra hälft ♥

Tjenis penis! Sitter med jallie o väntar på bussen i Norsborg just nu, vi skulle kolla om någon va ute, men nope så nu ska vi till mig. Efter flera timmars shopping mötte vi iallafall upp Anton o drog på bio. Efter de drog vi till hagsätra, mötte upp Mimmi, Jessica, nathan, Michael, Emil o några. Då rullade vi mot bandängen där Niklas, oskar, Adam, Jack och många fler va. Vi var där en liten stund innan jag och jallie drog hem till henne en snabbis innan vi mötte upp nathan, Michael o Emil i Rågsved för att ta bussen till orteeeeen. Astråkigt innlägg haha, menmen :)


Kommentarer
Postat av: hemlig beundrare

ååååh ni är så jävla snygga, vill va som er!

kan ni typ ge mig tips på hur jag ska göra för at bli som er? skulle vara jätte schysst!

love you gay's <3

2011-12-30 @ 12:50:02
URL: http://har ingen blogg älsklingar
Postat av: jennifer

ehm?

2012-01-09 @ 13:31:39
URL: http://ppeanut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0