Juletider


Hej hopp!
Då var det julafton imorn igen då. Kan inte precis påstå att jag har någon julkänsla direkt, men den kommer väl hoppas jag! Älskar julen, julmaten, julklapparna, julstämningen, gemenskapen, kalle anka, julspelen osv.. Ska tillbringa min jul hos min moster i Nykvarn tillsammans med resten av mammas sida, like always, alltid lika mysigt!
Fick jullov igår också, asnice! Drog först med Jallie hem ett tag innan vi drog till gården på julbord, dock drog hon typ direkt men jag va där till halv nio då jag tog bussen till Masmo där jag mötte upp sötnosen. Vi va ute ett tag med Ali, Alex, Firaz osv osv innan vi drog hem till mig o mös, eller säger man så? Jaja whatever. Vid halv ett följde jag iallafall med honom en bit mot tuben, sen gick jag hem och slockande direkt.
Idag har jag jobbat på Fritids, julpysslat med barnen. När jag var klar med det vid tvåtiden drog jag till Mirellie. Vi köpte julklapp till hennes bror, slog in julklappar och bara låg och degade till sex nån gång då jag rörde mig hemåt för att fixa bilder, de sista julklpapparna o lite så. Kiss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0