30/12-11


Haaaaaaaaalo, allt bra med er? De äre med mig iallafall! La mig precis i sängen efter att ha lyckats få iväg Nathan o Michael efter fyra timmar, hahah.
Mötte ialafall Tess, Sandra o Erika i Gullmars vid halv tre nån gång så tog vi bussen till Årstaberg o käkade Palmyra Kebab, how nice? Efter de drog vi till Kungsan o åkte skridskor, dock va Tess tvungen o dra så de va bara jag, Sandra o Erika, men de va kul faktiskt. Sen gick vi runt i lite affärer innan jag drog mot Heron för att kolla bio med mami o sis, helt okej film. Kom hem vid tolv ganska död o funderade nästan på att gå o lägga mig, men gick istället o mötte Nathan&Michael i centrum så drog vi hit, kolla på film o lite så, myyyyysigt faktiskt! Nu ligger jag iallafall i sängen, spelar wordfeud, snackar me Adis o försöker bli trött. Natti

Kommentarer
Postat av: malin

åh va kul!

2012-01-04 @ 18:34:25
URL: http://jokiahomalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0