Valborg 2011, check!

Orkade inte ta me kameran idag, så de fick bli en gammal bild.


Hejsaaaaaan! Kom hem för typ en kvart sen och har precis lagt mig i sängen, helt död. Ska kolla klart på en film jag började kolla på för några dagar sen, sen ska jag sova!
Kvällen har jag tillbringat i Rågsved/Hagsätra med mina fina vänner Jallie, Amanda & Henry, sen så gick vi till brasan med Julia, Martin och Cissi också. Kvällen har varit riktigt mys faktskt! Kanske lite segt i början, vi satt typ och spelate Yatsy och massa sånt innan vi äntligen lyckades komma iväg till en seg brasa, den va typ slut när vi kom dit haha, så vi va inte där länge alls. Men sen satt jag, Jallie, Amanda & Henry på ballkongen o hade de jättemysigt tills typ halv ett då mamma kom och hämtade mig. Vi körde massa lekar, pratade och lyssnade på musik med våra te-koppar och lite godis, supermys!
Men nej, nu ska jag sluta skriva! Hoppas ni haft en bra valborg! Natti ♥

Kommentarer
Postat av: Pretty Random Jewellery

Kika gärna in mina smycken som bland annat Maria Montazami och hennes döttrar bär. Även Malin Åkermans lillasyster och fler kändisar :-)

2011-05-01 @ 10:25:39
URL: http://prettyrandoms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0