Snaaaabbt.

Har massa bilder från dagen men hinner inte fixa med dom, så blir en snabb webbcambild.
Skriver bara kortfattat om dagen eftersom jag har brottom. Dressyrtävling imorse, hade lärt mig fel programm så det blev kaos men allt löste sig tillslut. Så där red en stressad&nervös Nikki lite slarvigt o slutade fyra, men vann hela cupen, yääh. Sen hem o äta påskmiddag, leta påskägg o chilla med familjen. Nu är jag fixad och klar för att börja röra mig mot Farsta där jag chrashar inatt hos Issa, saknat den cheyen! Men  nu måste jag springa...!

Kommentarer
Postat av: Madde

SV: lugnt! ;P



Grattis igen! <3

2011-04-22 @ 18:43:19
URL: http://ridskoleryttare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0